sâmbătă, 20 martie 2010

Spring...de data asta pe bune

De cateva zile este frumos afara...
Se pare ca abia acum primavara incepe sa isi intre in rol.
Bineinteles inceputul de anotimp m-a pacalit si m-a gripat destul de serios.
Soarele inselator si vremea placuta de afara m-a facut sa iau in deradere temperatura reala de afara...si uite asa am racit...
Ma chinui de 2 zile cu raceala asta si nu reusesc sa o biruiesc...

Ma plimbam zilele trecute prin Buftea si faceam o paralela intre ce a fost candva in orasul nostru si ce este acum. Multe s-au schimbat. Multe cladiri au aparut, multe au disparut...

Odata cu iesirea soarelui Buftea parca a prins viata.
Astazi cel putin a fost foarte aglomerat. Multa lume iesita la aer.
Mi-era dor de "o patratica" insa momentan e mai bine sa stau linistit....o perioada cel putin...
Lasand la o parte raceala nici genunchiu nu e inca 100% refacut...

Dupa cum mi-am propus la inceputul anului vreau sa termin tot ce am inceput.
Asa ca toate proiectele pe care le incepusem fie le-am dus la sfarsit fie sunt in curs de desfasurare. Nu mai aman nimic. Si-asa este o perioada moarta din punct de vedere profesional...de ce sa nu profit de acest "timp liber"?

Azi l-am vizitat pe batranul Matache...se pare ca ora 8 era prea matinala pentru el, drept dovada era inchis... am mancat in alta parte....un pic dezamagit trebuie sa recunosc.

Am stat si am analizat un pic...spre deosebire de anii trecuti, cand pur si simplu nu aveai unde sa te duci in buftea... acum ai de unde alege. (nu fac reclama) Fie ca alegi sa te duci la Uno sa mananci o pizza fie ca te duci la Giulia sa bei un suc, ai oricand alternativa de a te duce la Gio sau la Pizzeria Romana...
N-am mai fost de mult la "Barbosi"...




Se pare ca uneori sunt prea nostalgic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu