luni, 15 februarie 2010

It's Monday

E Luni...
Un nou inceput de saptamana.
Am terminat reclama. Am muncit de vineri 8:00 AM pana sambata seara 9:00 PM. 28 de ore non-stop apoi somn 3-4 ore...tot acolo si apoi iar munca..., dar am reusit sa terminam.
Sa ii aud acum pe aia cu "tu nu stii cum e sa muncesti..." va astept sa imi bateti recordul si mai vorbim...dar munca nene nu stat degeaba.

Deajuns cu munca, sa nu zica cineva ca ma laud...nu prea e de laudat asta dar ma rog. Altii stau degeaba si iau banii pe care ii iau eu.

Dupa cum spuneam este Luni. Pentru aceasta saptamana am propuse cateva obiective.
Sa vedem cate le bifez. Va fi o saptamana plina.

Afara ninge...:X:X:X
Desi ador zapada, parca m-am saturat de ea anul asta... Adica fara o plecare la munte parca nu are farmec :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu