duminică, 7 februarie 2010

Tierd...




Sunt obosit...
Nu stiu de ce dar am obosit...
Lasand la o parte cele 14 ore de munca de astazi...
Sunt obosit... Nu imi revin... Indiferent cat m-as "odihni" nu imi revin.
Aiurea...
Putem da vina p flacara albastra sau pe ce vrem noi...insa stim adevarul...

Am inceput o noua reclama...mai grea decat cea care tocmai trecuse... Intr-un fel e bine... si-asa stateam acasa degeaba...mai trece vremea... Oricum afara viscoleste deci...

Vorbeam zilele trecute cu Mihai si mi-a spus ca ii voi da dreptate in final. In ciuda faptului ca eram de acord cu el inca din momentul discutiei... origoliul nu m-a lasat sa il aprob.
Origoliul asta...ce face din om...
Desi unele lucruri sunt simple, tot firea omeneasca este cea care le complica.
Degeaba ai peretii si mobila daca nu ai acoperisul....degeaba ai usile si ferestrele daca nu ai geamurile... Nimic nu vine dintr-un singur sens...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu