duminică, 7 februarie 2010

Long way home...



Azi a venit "Vâju".
M-am trezit dis de dimineata asalatat de o anume persoana...stim noi cine...ai grija cum te imbraci vine "vâju" afara, cod galben, bla bla bla.
Bineinteles nu ma trezeam daca nu auzeam "Poate vrea si Gabi sa mearga!"
Evident mi-a starnit interesul si m-am trezit curios in legatura cu destinatia unde as fi putut eu sa vreau sa merg:D
Am sarit din pat am fugeat repede in baie...mi-am facut "toaleta" :)) doamne zici ca sunt o duduie daia...:P
Bineinteles Clara avea destula lume pe cap asa ca friziura mi-am facut-o in alta parte...multumit oricum in final.
Am plecat bineinteles prin bucuresti la shoppin'. Spun shoppin' pentru a fost chiar tare...
M-am reintalnit cu "prietenele mele" de la magazine...pe care le-am stresat enorm in urma cu 2 zile in incercarea de a-mi cumpara cateva haine...citez:"domnle' probez pe banii mei" :)) =))

Pe seara ne-am intalnit la GH la o partida de remmy unde ne-am strans ca de obicei in numar mare.
Mihai a facut legea evident.
A fost frumos...
Evitand bineinteles sa vorbim despre joaca din zapada ca nu are rost sa intram in amanunte...

Unele lucruri bune sau rele, vin exact de la persoanele de la care nu te astepti.
Sau poate te astepti dar nu speri, uneori e mai usor sa fi indiferent...doar iti bati capul mai putin nu?
Sti cum e...ce-si face omul cu mana lui...tot prost iese...asa ca...
Anyway...



Maine ma duc la munca...dap duminica...aiurea stiu...dar asta este...
Ca un "copil" ce sunt, evident este 1 si eu nu dorm...lasa...cine trage maine tare?...eu sau tu?:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu