vineri, 1 ianuarie 2010

2010

Un nou an...
1 Ianuarie
2010

Uitandu-ma un pic in spate, 2009 a fost un an destul de plin dar si destul de gol.
Un an din care mi-au ramas multe amintiri placute dar si amintiri neplacute.
Un an in care am invatat multe, am trecut prin multe, si am realizat multe.
Un an care mi-a oferit o licenta in drept. Un titlu de cel mai bun "paramedic"(stagiu sars). Un loc in primii 10 pe tara la prim ajutor in caz de dezastru(alaturi de echipa bineinteles).Am devenit nasul unui ingeras.
Intr-un fel un an bogat.
N-am realizat toate lucrurile pe care mi le-am propus in noaptea de 31 a lui 2008. Lista desi nu a fost lunga, nu toate telurile propuse atunci au depins de mine. Unii oameni se schimba, altii raman la fel, altii vor doar sa arate ca s-au schimbat desi au aceleasi obiceiuri.
Imi pare rau ca nu am putut sa ma tin de anumite promisiuni, imi pare rau ca am dezamagit, imi pare rau ca am lasat la greu, imi pare rau ca am fost rau.
Ma bucur insa pentru momentele cand am fost alaturi, pentru momentele in care am renuntat "la mine" pentru altii, pentru momentele in care am fost bland cand puteam fi dur.
Poate ca la anumite actiuni am renuntat usor, poate ca la anumite lucruri nu am renuntat desi ar fi trebuit sa renunt, poate ca nu am luat mereu deciziile corecte, insa mi-am asumat intotdeauna responsabilitatea si mi-am pastrat problemele pentru mine, n-am incarcat pe nimeni cu povara mea, sau cel putin am incercat.
Multumesc anumitor persoane pentru lucrurile pe care le-au facut pentru mine.
Anul acesta a adus si un test in prieteniile vechi. S-a dovedit bineinteles ce am spus la inceput: ca factorii externi chiar daca vor leza prietenia nu o vor intrerupe niciodata. Si nu ma refer la amici.
Sunt multe de spus.

Trec in noul an cu multe planuri... majoritatea pe plan profesional.
Imi propun sa termin ce am inceput, sa inchei ciclul facultatii de drept prin obtinerea master-ului.
Voi incepe o noua cale profesionala, si am mai scris, voi incepe studiile pe plan medical.
Bineinteles voi adauga noua categorie in permisul de conducere...imi voi face timp si ma voi prezenta pana la urma si eu la examen...dupa 6 luni...
Cat despre un servici, sunt in tratative cu o firma, am actele finalizate, astept "go-ul".

... am ramas acelasi, nu ma voi schimba pentru nimic in lume, imi place felul meu de a fi. Nu sunt multi carora le place felul meu, dar cei care ma accepta imi sunt mereu alaturi. S-a dovedit aseara..."varule... traiasca ceaushista" :))

Desi doare cand spun... PUTEAM fi altfel...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu