marți, 19 ianuarie 2010

Winter again...

Afara ninge, iar...
Trebuie sa recunosc, ma asteptam sa ninga, chiar spuneam cuiva si nu ma credea.Imi place zapada...:X:X:X

Am stat un pic si m-am gandit; am reusit sa cataloghez aceasta monotonie, aceasta stare banala, de rutina as putea spune.

Eram obisnuit cu perioada sarbatorilor, cand zi de zi ne intalneam cu totii si petreceam, ba la unu ba la altu. Ei bine sarbatorile au trecut, vacantele s-au terminat. Aceasta monotonie este de fapt viata noastra de zi cu zi. Bineinteles nu mereu este plictiseala, nu mereu ... Dar spre deosebire de ce a fost, uneori tanjim spre acele vremuri demult trecute:P
In fiecare zi facem lucruri diferite, insa parca mereu lipseste cate ceva.

Nu este frumos sa dam vina pe criza:P

Noul an a adus schimbare pentru toti.
Cel putin asa am observat.


Zilele trecute eram mandru de mine ca am reusit sa tin un curs de prim ajutor pentru 50 de persoane, cate griji imi faceam sa iasa totul perfect...acum parca nici nu a fost...Trecem peste anumite lucruri care odata ne-au entuziasmat, de parca nici nu s-au intamplat.
Asa este firea omeneasca... Facem eforturi mari pentru a duce la capat un lucru...si apoi il aruncam in "podul amintirilor".




Nu stiu...am pofta de viata...
Nu imi mai place sa ma gandesc la ce ar putea fi daca...
Spunea cineva odata ceva legat de praf...de lucruri uitate, date uitarii...
Ei bine nu sufla praful de pe ele daca nu vrei sa iti mai amintesti si sa mergi mai departe.
Nu regreta lucrurile pe care le-ai facut, ci lucrurile pe care nu le-ai facut si le-ai fi putut face. (Quote Alina)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu