miercuri, 13 ianuarie 2010

Spinning wheels...

Am intrat in monotonie...
Cum spunea cineva odata, ca orice piesa pe tabla, fiecare avem rolul nostru bine definit si suntem raspunzatori pentru actiunile noastre si chiar avem de suferit sau de castigat din actiunile altora.

Am profitat de ocazie si ne-am strans mai multi din "gasca veche" la GH acasa. A fost o noapte plina, plina din toate punctele de vedere. A fost chiar frumos. Ne-am simtit cu totii bine, am ras, am baut, am mancat clatite, am ras din nou si bineinteles iar am ras.

Zilele astea au fost cam monotonie... In sensul ca nu prea s-a intamplat nimic interesant, dar nici locului nu am stat.
Am jucat in fiecare zi, dar in fiecare zi fotbal(am profitat de fiecare invitatie).
In ultima perioada am fost mai atent, am evitat accidentarile.
M-am apucat un pic de invatat, insa este mult, mult pana departe.

Voi merge pana la capat cu ceea ce am inceput si sper, cat de curand sa schimb permisu'.

De prieteni ce sa zic...sunt cu ei mai zi de zi. Pe unii nu ii pot ajuta desi mi-as dori, nu toti se lasa ajutati; poate uneori ajuti mai mult daca stai deoparte...

Am revazut in trafic pe cineva ieri si mi-a dat o lacrima de fericire in coltul gurii. Welcome Back! ;)

M-am gasit prins la mijlocul unei discutii referitoare la gripa noua...
Poate gresesc insa din cate stiu eu noua gripa este o pneomonie care ataca organismul cu un sistem imunitar la pamant(de obicei chiar si de la o raceala banala)
Mi s-a reprosat ca as avea ceva impotriva noului vaccin. Sincer in afara de vaccinele din scoala, nu m-am vaccinat.
Nu pot sa neg faptul ca am fost racit, dar la cum am eu grija de sanatatea mea...era un miracol sa nu capat cate o raceala din cand in cand.
Da, nu prea sunt de acord cu acest vaccin. De ce anumiti medici nu sunt de acord cu el? Ce ar avea de castigat daca nu l-ar face? Oare lor nu le este frica de moarte?
Imi pare sincer rau pentru Toni ca ne-a parasit asa devreme, insa multi oameni abia dupa decesul lui au realizat ca vor sa faca vaccin. De ce?...cei 80 de oameni inainte lui nu au tras un semnal de alarma?
Poate gresesc... Fiecare cu opinia sa.

Chiar, mi-am adus aminte... nu era deajuns ca m-a vazut toata lumea in ziar de 1 Decembrie, acum am aflat mai nou ca apar si pe calendarele din 2010...
damn...publicitate gratuita.

M-am schimbat din anumite puncte de vedere insa, in mare parte am ramas acelasi.
Nu toate lucrurile sunt ceea ce par a fi, si nu toti sunt cine par a fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu