sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Count to three


Azi a fost ultima zi... am terminat reclama :) peste o luna voi vedea munca mea la tv :)
A fost o saptamana grea. 12-13 ore pe zi de munca obositoare intr-un mediu nu tocmai prietenos.
Am facut cu greu fata insa la final am iesit invingator!
Am invatat multe lucruri noi si m-am autodepasit in anumite situatii... Se pare ca daca au altii incredere in tine dar si tu in sine insuti poti face multe.
Am invatat multe. Pe zi ce trece incep sa invat tot mai mult cum se citeste o persoana, cum se eticheteaza, si cum se apreciaza acea persoana.
Cel mai dificil mi s-a parut lupta cu stresul.
E dificil sa te trezesti la 6 jumatate pentru a pleca la munca si sa te intorci noaptea la 11 sa faci un dush si sa te bagi la somn.
Nu mi-am vazut prietenii de o saptamana. Imi e dor de iei. Imi este dor sa ies cu ei la un suc, la o gluma, la o clatita la GH.
Zilele trecute mi-am adus aminte de Poiana Pinului, cine cunoaste stie, up in the tree for a bucket of network...
N-am uitat desigur excursia la munte cu ketchup-ul picant al lui Gh si cu siguranta buclucasa care a sarit "cred din cauza la calorifer".
Bineinteles Robert gratarele si aniversarile petrecute cu totii la chef si voie buna.
Desi am fost recompensat binisor inca am dubii daca voi mai participa la o noua reclama. Nu ma dau in laturi de la greu, niciodata, insa cu un astfel de program pierd cei mai frumosi ani ai vietii.
Spunea cineva... ai timp toata viata sa muncesti... si incep sa cred ca are dreptate. Imi continui studiile pentru a fi sigur ca intr-un viitor voi avea asigurata o cariera.
Cine stie... poate saptamana viitoare ma voi duce si la urmatoarea reclama. Nu ma pronunt.
Tot ce stiu este ca asteptam cu nerabdare sfrasitul saptamanii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu