marți, 5 ianuarie 2010

Researching...

Zilele astea au fost un pic mai...booring, ca sa zic asa.
Majoritatea timpului mi l-am petrecut in casa in fata pc-ului.
M-am documentat incontinuu si nu a fost in zadar.

Am fost zilele trecute la GH...a fost misto. We had phun!
M-am jucat un pic pe orga zilele astea...ceva ceva tot este:P

Va urma o perioada ce va aduce un lucru de mult lasat la vatra...ma voi apuca de invatat :-<
Am multe de facut... Mult de invatat... Multa pregatire
Nu voi repeta greselile facute ci voi invata din ele...

P.S. People do change!

"Change is hard because people overestimate the value of what they have—and underestimate the value of what they may gain by giving that up."

si mai am una

People do no change with the times, they change the times!

2 comentarii:

  1. mama...;))...tie ti s-au aprins calcaiele rau...e frumos:)...sa fii indragostit...te face mai bun! multa bafta;)

    RăspundețiȘtergere
  2. prea multa dragoste strica :P asa k hai sa fim real:P

    RăspundețiȘtergere