duminică, 22 noiembrie 2009

Everybody but me...

Azi am luat o gura de aer si am facut si miscare...am jucat un fotbal, am dat cateva goluri, m-am relaxat...
In afara de asta plictiseala care in ultima vreme a devenit rutina.
N-am vrut niciodata sa scot ochii cuiva, n-am vrut niciodata sa fac pe cineva anume sa se simta vinovat, pur si simplu mi-am expus punctul de vedere...credeam ca am fost destul de inteles...chiar am fost...
Poate exagerez eu, dupa cum a spus cineva... insa de prea multe ori mi se spune...am uitat de tine...sincer chiar nu ne-am dat seama...sau...am fost sunat k hai...si eram deja acolo nu mai aveam ce face.... Sincer lucrurile astea dor si nu cred ca vreodata am tratat un prieten asa...
Nu scot ochii nimanui decat imi amintesc faptul ca am fost mereu aproape cand a fost nevoie si benevol m-am oferit in sprijin desi nu eram obligat. S-a uitat totul...s-a trecut peste...toata lumea vrea sa se aibe bine cu "grupul", nimeni nu vrea sa fie lasat deoparte...sincer daca asa s-a ajuns grupul...mai bine in afara lui decat in el... niciodata nu am facut deosebire intre prietenii apropiati si in totdeauna mi-am petrecut timpul alaturi de ei... n-am lasat nici un factor extern sa imi influenteze rationamentul.
Observ multe schimbari la ei...si toti vorbesc de prietenie de parca ar fi un subiect la moda...ei bine ei inca sunt prieteni... eu am ajuns la nivelul de cunostinta...persoana care a fost candva alaturi de ei dar acum...din cauza anumitor motive nu mai sunt...ciudat...nu cunosc aceste motive...sincer incep sa cred ca nu mai imi pasa...sunt dezamagit...ma asteptam la mai mult.

E urat sa arunci cu noroi si nu voi face asta niciodata. Aud tot mai des...halal prieteni ai...oare?...am prieteni? Poate ca nu sunt destul de familiar cu termenul acesta. Sau poate il citesc eu gresit.
Mi-am petrecut destule clipe frumoase alaturi de prietenii mei si eu inca as vrea sa cred ca mai suntem ce am fost...traiesc intr-o fantezie oricum...

Mi-aduc aminte bine pe fiecare in parte cum vorbeau de prietenie... oare ei isi aduc aminte?

L.E.: La urma urmei...daca lor le este bine... eu mai bine ma retrag din calea lor... shit...iar am inceput s vorbesc din puctul de vedere al unui prieten

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu