sâmbătă, 28 noiembrie 2009

One more try...

Astazi m-am trezit hotarat...ori la bal ori la spital
Trebuie sa pun masina pe picioare
Voi incerca o noua strategie sa vad ce iese.
Daca nici 2 capete nu sunt mai bune decat unul...atunci e grav

Aseara...Prin Valea Regilor la narghilea...a fost cat de cat dragutz...nu am simtit cine stie ce din cauza unei dureri ingrozitoare de cap. Din cate am vazut le-a placut celorlalti :)
Putine momente ciudate insa...ata este... asa este in...stiti voi sportu ala cu paleta:P

Maine se pleaca la munte...sper sa prind si eu trenul (nu ca nu as mai fi intarziat) insa acum sunt si alti factori care influenteaza plecarea...cum ar fi criza asta stupida...jos basescu :D
Vedem ce si cum facem in ziua de astazi... dupa cum e afara(frumos) suna promitator
Daca repar masina se stie...noapte alba...desi nu cred :)) ce increzator sunt in mine...intotdeauna am fost.

Si la urma urmei...what the fuck...la munte tot as merge orice ar fi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu