joi, 26 noiembrie 2009

Grounded...




Azi am facut ceva ce de mult nu mai facusem...am stat pe bara...
M-am gandit mai bine si nu puteam risca o accidentare mult mai severa.
Am privit de pe banca cum ceilalti jucau...cam trist...insa...e mai bine asa...cel putin momentan.

Bineinteles FGD-ul inca nu si-a revenit din pasa proasta...ba din contra starea tehnica i s-a inrautatit....nu stiu ce sa ma mai fac cu masinuta asta...

Pe seara am iesit la alergat...
Imi place sa alerg....sa fac miscare in general...Ma simt in lumea mea...Pierdut intr-un univers in care doar castile de pe urechi imi mai amintesc uneori ca nu este un vis.
Cand alerg ma pierd in lumea mea...ma gandesc si la bune si la rele, tratez lucrurile la rece...analizez fiecare situatie. Nu este nimeni sa ma contrazica, nu este nimeni nici sa imi sugereze ceva... sunt doar eu cu mine....cam deep huh?:P
Cu totii avem perioadele noastre mai nefaste...important este sa trecem peste ele evitand sa ii tragem si pe altii in jos...Vor veni cu siguranta si vremuri mai bune...In totdeauna m-am descurcat...si sunt sigur ca voi trece si peste hop-ul acesta...am avut intotdeauna sprijin si inca am...sunt impacat cu acest gand...

Sunt uimit cum trec zilele lui noiembrie si nu vad pic de fulg, nu vad decat vreme inselatoare insa in mare parte vreme frumoasa... Soare!
Nu neg faptul ca imi place, insa la fel de mult mi-as fi dorit sa ninga...
Ador senzatia cand...dimineata...geamul este aburit...il sterg usor cu maneca si vad fulgi...fulgi mari! Si simt ca a venit iarna...perioada sarbatorilor...e ceva special. Ador aceasta perioada a anului, imi place mai ales goana dupa cadouri, surprinderea celor apropiati cu un cadou daruit din suflet.
Suntem aproape de decembrie si...nimic...

Astept cu nerabdare venirea noului an...si in mod special noaptea dintre ani.
De fiecare data am facut tot posibilul sa iasa o super petrecere...si de fiecare data am reusit.
Anul acesta as vrea totusi sa ofer gazda la mine la curte...insa nu stiu daca voi reusi sa fac toate pregatirile ce mi le-am propus...Nu stiu in ce masura vor fi si ceilalti de acord cu aceasta propunere...ramane de vazut...

Revenind un pic cu picioarele pe pamant...
Felicitari baietilor ca au facut scor la fotbal...

Un comentariu:

  1. 1. Sper din suflet sa-si revina FGD-ul... :D
    2. Dap...e aiurea iarna fara zapada...da poate o sa ninga...
    3. MS...MS...am jucat bine :D ...toata echipa...evident

    RăspundețiȘtergere