marți, 24 noiembrie 2009

Ziua de astazi...

Azi am fost trezit ce-i drept...
M-a sunat Robert si am plecat la sediu s schimbam o opinie doua...ca de cafea nu prea ma ating...
Am stat ce am stat...am invatzat-o p flo sa joace avionase >:) mi-am luat ce-i drept corectie la TOMAPANT (am totusi o scuza...la cat de mult scriu eu...e normal sa fiu mai lent :P)
Am "vizitat" IPJ-ul cu treburi de interes al crucii rosii si pt Vlad :P insa am reusit sa il rezolvam doar pe Vlad.
Cand ne-am intors de la IPJ am plecat cu Robert Lidya si Flo prin Stirbey. Nu pot sa cred cat de frumos a ramas stirbey-ul. Mi-am adus aminte de multe lucruri...chiar mi-a facut placere...am ras am glumit...pacat ca n-a venit si Daniel.
Am plecat apoi prin bucuresti cu o treaba foarte importanta care a ramas inpotmolita in trafic...ne-am facut loc prin aglomeratia din bucuresti aterizand la shaorma (nu recunosc nimic din postarea de mai j0s :"> ).
Ne-am intors din Bucuresti...am oprit pe la "banca", un loc pe care nu il mai vazusem de mult
Aici era Robert, Dila, Cristina, Cipry, Liviu si Zaro ... au aparut ulterior si Vlad cu Viorel.
O parte din ei au plecat la Giulia o parte nu stiu sincer...
Am alergat un pic dupa niste acte care imi trebuiau urgent in seara asta, insa mi-a gasit solutie cineva imediat...2 telefoane si pac pac...ii multumesc mult si stie k kiss-pup.
Ajuns acasa primesc un telefon...spre nesimtirea mea uitasem de Sorin pe care il batusem la cap toata ziua sa ma duc cu el la fotbal...am fugit repede si i-am prins exact cand incepeau...am inceput cu dreptul...am dat si gol a fost frumos...faze la misto, pase precise...pana in minutu 45-50...cand s-a rupt firul...am fortat prea tare pe o rana mai veche si a cedat...mi-a sarit iar piciorul stang... In inconstienta mea am continuat sa joc...mi-am luat cateva injuraturi...nimeni nu stia ce se intampla cu mine...ma resimteam dupa accidentare...
Sper sa nu fie ceva grav si sa pot juca maine fotbal pentru ca joc pe 2 fronturi:P

Azi a fost frumos ... a fost chiar fun ;)) distractie de criza i-as putea spune :P
S-au mai intamplat anumite lucruri insa nu le spun chiar pe toate ca deja incep sa plictisesc... :P

Un comentariu: