miercuri, 25 noiembrie 2009

Wondering...

Make love not war...
Totusi ar fi bine sa fim cu totii prieteni nu simple cunostinte...
Totusi ar fi bine daca ar exista numai fericire...

trageti concluziile

Uneori vreau sa fac anumite lucruri dar nu stiu cum...
Uneori vreau sa spun unele lucruri dar nu stiu daca este bine
Uneori mi-e frica sa nu gresesc si sa pierd ceea ce strang cu greu
Uneori chiar si eu ma surprind si sunt luat pe nepregatite


De dimineatza ce pot sa zic...am inceput tare...munca de jos la curte...o casa nu se construieste batand din palme...
Pe la sediu ce pot sa zic...am picat la fix, moment in care toata treaba se terminase...
O mica tzeapa la fotbalul programat la ora 5 a fost repede rezolvata cu o plimbare in baza...
Am lasat si altora placerea de a sta minute in sir la coada asteptand acel produs ce face burta mare dar ei se lauda ca a meritat...sincer ii cred...
O plimbare prin baza a relaxat seara care dupa un singur apel telefonic deja incepuse s ma enerveze...mereu reuseste dar...e familie si stie k o iubesc :P
Bineinteles k dupa o ora de astrologie am aflat si eu spre surpirnderea mea, carul mic e chiar mic frate... drept urmare carul mare e mai mare nu? :P nu iti trebuie facultate sa iti dai seama.

Bineinteles, canutza om sucit s-a dus din nou la fotbal...nu s-a lovit prea tare....insa urmarile s-au vazut apoi... pauza scrie pe mine...cel putin pana data viitoare.

P.S. stiu codul dar nu vreau sa il spun

Un comentariu:

  1. :))) Tb sa imi multumesti ca ai descoperit si tu intr-un final Carul Mic...Carul Mare ti-l arat altadata...te tin in suspans :)) ... cat despre cod ... " U think u know ... but u have no idea " :))) :*

    RăspundețiȘtergere