luni, 30 noiembrie 2009

Operatiunea " A la montagne "

Bun...sa incepem cu inceputul...

Duminica...

Ora 5 dimineata trezirea. 2 ore de somn sunt suficiente...pun vinul la fiert si il astept pe Robert sa plecam spre gara...


Ora 6:20 totul este gata plec cu Robert spre gara. Ne orpim la Faraon'.

Robert: 2 cafele

Vanzator: sa nu uitati de pahare

Eu:hmm...cafea cu lapte... pun paharul, apas butonul si voila!

Robert: hmm.... expreso ...apasa butonul and...wtf...something is missing...paharuuuu :)))

In gara bineinteles am ajuns exact in momentul in care trenul pleca.

A inceput circul pe tren. Porunci peste porunci...care mai decare mai deochiate.

Flow isi ia inima in dintzi si mareste bugetul pentru excursie in tren prin "charm-ul" ei de recitat poezii.

Eu si Vali ne intrecem in matanii care mai decare cerand diverse lucruri. Robert evident nu putea sa nu il imite putin pe Jako...

Ajungem in Busteni...Plecam spre urlatoarea. Niciodata nu am fost de principiul "cei din urma vor fi cei dintai"...insa cand se intampla asa parca e o multumire mai mare de reusita:P

Flow s-a tinut destul de bine pe traseu si a ajuns la finish cu brio....felicit alaturi de ea si pe geany zaro lidia si andreea care alaturi de vali si robert au plecat in expeditie dupa ursi(au gresit un pic traseul) si au ajuns un pic mai tarziu fata de noi la cascada :P

De acolo a urmat un circ total in momentul in care zaro a facut cunostinta cu noroiul...
Ne-am plimbat pana la diham cu trocariciu...flo ne-a promis ca ne va plimba si ea odata cand se va face mare cu un trocarici ca ala.
La diham a fost show...cei care aveau de indeplinit porunci au comandata tot felul de trasnii(nu le spun acum:P). am jucat whist bineinteles la masa ca tot omu =)) Apoi la intoarcere Flow ne-a aratat cat de mult tine la noi si p majoritatea ne-a scutit de vreo 10-20 de metrii carandu-ne in carca (asa e in tenis flo:P :*)
Bineinteles ca trenul nostru nu era cel in care ne-am urcat...dar desigur nasu a fost foarte amabil cu noi si ne-a scutit si el de o cheltuiala.
In Bucuresti...lumea deja era obosita...dupa o zi plina in care s-au intamplat mult mai multe decat am amintit eu...
Pe "unii" i-a luat somnuu...alti se uitau pe geam...in timp ce ne indreptam spre "final destination" :P home.

Bineinteles ca nu puteam s nu ies un pic la alergat...desi urcasem pe munte...
Am alergat spre surprinderea mea 5 km... multumitor pot spune...
La miezul noptii un necaz i-a lovit masina lui Mihai...insa azi de dimineata am rezolvat totul...

Acum cred ca voi iesi la un tenis cu robert...

3 comentarii:

  1. pe cine a luat somnu'?:))
    si unde?=))
    cum de am pierdut faza?????:O
    si vezi ca yo am cazut fiindca am alunecat pe un cacatzel de urs:)))
    asa k :-$
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. si pe mine:)))))
    :))))
    k radea pasa de mine:))
    k am vrut sa cobor knd am ajuns in centru:))
    crezand ca am ajuns la capat=))

    RăspundețiȘtergere