miercuri, 2 decembrie 2009

1 Decembrie...



Astazi m-am trezit de dimineata si am fugit la sediu. De acolo am plecat la primarie unde urma sa depunem o coroana in memoria eroilor cazuti pentru tara in razboi.

Am ramas un pic surprins cand mi s-a spus ca eu voi fi cel care o voi depune...bineinteles m-am conformat.

Am ramas un pic miscat de numarul mare de oameni prezenti insa am fost imediat scarbit de anumite persoane "politice" ... in caz ca nu stiati cand depuneti coroane nu se aplauda...dar de...


Zic miscat pentru ca au fost si persoane care erau prezente acolo chiar cu scopul de a cinsti eroi patriei noastre.


Am parasit monumentul la scurt timp dupa sfarsitul ceremoniei lasand in urma membrii partidelor sa-si arate fala...sa se dea care mai de care in spectacol.


O cafea la Giulia cu Robert, Dila, Diana(scumpa la vedere domne) si serban a umplut o parte din ceea ce se vroia a fi pranzul.


Bineinteles plictiseala monotona de acasa si-a spus si astazi cuvantul... N-am primit inca nici un semn in legatura cu angajarea...am ramas in pending... sunt un pic dezamagit...


Seara am iesit cu Robert pe la "banca" si apoi ne-am retras la Giulia unde am savurat o cana de vin fiert... Au aparut si fetele...si cand spun fete ma refer ca a aparut si Daniel si am dat-o pe whist...bineinteles nu se astepta nimeni ca Andreea s castige insa asta este...nu toti stiu sah!

Macaua pe porunci insa mi s-a parut un pic prea exagerata...nu neaparat pentru ca Flow a trebuit sa plimbe o portocala prin cafenea cu nasul dar si faptul ca Andreea A. a trebuit sa spele pe jos in toata cafeneaua...inteleg glume intre noi...insa mai erau si altii pe acolo...si nu ne facem de ras pe noi...ci pe cei de acasa...


Bineinteles ca nu puteam incheia o noapte fara sa ies sa alerg...am spus-o si ma repet...ma simt in largul meu cand alerg...este un fel de meditatie pentru mine...


Spre miezul noptii am incins un whist pe net...am iesit pe 2 ...ms flow m-ai ars knd trebuia s ma premiez a 2-a oara....:P dar sti k te ube :* >:D<




Cateodata stau si ma gandesc...

2 comentarii:

  1. minte !!!!!! =)) ..... iar cu poruncile ... poate s-a exagerat ...dar doar putin =)) mie mi s-au parut ok :)))

    RăspundețiȘtergere