duminică, 27 decembrie 2009

After party...

A fost un Craciun frumos. Petrecut cu totiii, fara certuri fara fitze.
Muzica buna, dans la greu...bautura destul de multa...
Veselie din belsug, rasete, glume peste glume, cadouri...ce sa mai spirit de sarbatoare.
"Nu mai beau nu mai beau nu mai beau" =)) Daniel sa vedem daca te tii de cuvant.
Cu anumite minus-uri pot spune ca a fost o petrecere reusita.
Multumesc Iuli pentru cadou...sincer imi place, e asa...nush...ceva finutz ;)
Apropo...Daniel...sa iti stea in gat masinutza aia :))
Astazi am iesit un pic la aer prin "Tei"...in familie sa zic asa :P :)
Spre seara am fost la Mihai unde am petrecut cu rudilii.
Scuze Danezo k te-am trezit...chiar...ms Dila nu era de servici, drept urmare am trezit-o.Anyway ma bucur k a iesit totul ok...

Sarbatori fericite in continuare tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu