miercuri, 9 decembrie 2009

Back online...

So i'm back...
Din cauza unor probleme tehnice am lipsit o vreme de pe net...mi-a fost dor :D
Aseara am fost la fotbal...a fost super misto, mi-a iesit jocul am dat cateva goluri de senzatie, am combinat pasele frumos ce sa mai...super tare. N-am mai iesit la alergat pentru ca vreau sa fiu apt si in seara asta la fotbal.
Noaptea a fost un chin, nu am inchis un ochi... Am stat alaturi de ai mei ...
Daca pot spune ca "m-am trezit" la ora 7 am plecat la Bragadiru pentru un curs de prim ajutor.
Ii multumesc Danezei pentru medicamentul prescris...a facut miracole
Bineinteles ii multumesc lui Daniel pentru sprijinul acordat si imi cer scz lu Flow daca am trezit-o :P pup iu:*
Bineinteles ne-am intors la sediu si l-am convins pe Robert sa isi invinga teama, a coborat in vizuina "monstrului" :D
Ajuns acasa m-am chinuit ceva sa repar..."pc-ul". Intr-un final sclipirea mea geniala a triumfat...si iata-ma online...once again :P
Acum "they are all better" si asta imi aduce o raza de bucurie in suflet, ce-i drept m-am panicat de dimineata... cu ochii nu e de gluma...

Am profitat de acest timp departe de internet si m-am uitat la cateva filme:

Arlington Road

Blown Away


ConAir



Patriot Games


The Devils Own


Air Force One

Collateral Damage


Cateva le-am mai vazut... dar merita revazute pe viitor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu