sâmbătă, 19 decembrie 2009

Backing up...

N-am mai scris de ceva timp... am profitat din plin de zapada :X:X:X

Ok recapitulam... Am reintalnit un prichindel care mi-a pus un zambet dulce pe fata prin simplul ei fel de a fi, prin modul in care se comporta si bineinteles prin perlele pe care le scoate :X >:D<>:D<:* Ieri m-am plimbat prin carfur' si m-am uitat in primul rand dupa haine de sezon...
Pe seara bineinteles ca am iesit la bulgareala cu Dana si cu Mihai... (pastele matii zici k esti din portelan :P >:D<:*:*)

A urmat o intalnire cu totii la uno, a dat Daniel de baut, bineinteles i-am dat si cadoul mult ravnit :) LMA Dila, inca o data :)
Am plecat spre Red, dar ne-am hotarat repede sa mergem spre Giulia, mai putina lume si loc unde sa stai la taina :)
Rascolirea amintirilor din liceu a fost de departe cea mai tare... Nu pot sa cred, stau si imi amintesc anumite momente din liceu si... nu imi vine sa cred... super vremuri, mi-as dori inca un an in liceu cu vechii mei colegi, cu fostii mei profesori, cu vechii mei prieteni......
Am plecat de la Giulia destul de tarziu si am oprit un pic pana la Red unde "cheful" era in toi... Am baut o bere, am dansat un pic cu geanu cu flavia si cu andreea si apoi am plecat...
N-avea rost sa mai stau...eram si obosit.

A bineinteles am uitat m-am speriat ingrozitor cand am primit un telefon...plangea sormea...logic prima reactie, teama(sormea plecase cu mihai cu masina)... Isi pierduse telefonul...
"Da-l dracu' Dano....Luam altul...stam intr-un telefon?...Un obiect...da-l draq...bine ca sunteti voi bine, m-am si speriat!"

Azi?...Acum?...pai...ma imbrac si ma duc sa dau zapada jos de pe masina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu