sâmbătă, 5 decembrie 2009

Deep inside...

Ultima perioada nu a fost ... n-a fost plina de evenimente pe care le-as scrie pe blog...

E dimineata si inca ma gasesc inchis in mintea mea gandindu-ma...gandindu-ma la tot, la toti, la el, la ea, la ei. Nu gasesc o solutie pentru toate, poate ca nu toate problemele au o solutie, insa chiar si asa trecem prin ele.

Unii nu inteleg de ce fac anumite chestii... de ce spun anumite lucruri.... nu e nimic nici eu nu ii inteleg pe toti intotdeauna, cu totii avem "pasaricile" noastre; poate ca eu am un stol.
Nu stiu de ce dar atmosfera de aseara...ma rog... "poate" de revelion o sa fie mai frumos....
Am spus aseara ca nu voi scrie pentru ca o sa aberez... Whell here i am doing just that!
Cateodata nu esti sigur de ceea ce faci, uneori alegi unele decizii care nu sunt potrivite pentru toata lumea; dar...that's life...
Cel mai bine vorbim...parerea mea.

Nu as vrea ca revelionul de anul asta sa fie diferit fata de ceilalti ani in care m-am simtit super ok. Nu vreau sa aud vorbe despre una despre alta...Vreau sa ne avem cu totii bine, sa fim prieteni cu totii in adevaratul sens al cuvantului.

Cat despre Craciun, se vor supara multi pe mine cand voi spune...dar daca tot aberez o sa o spun, il voi petrece alaturi de cine ma voi simti mai bine (excluzand bineinteles familia alaturi de care imi voi petrece intotdeauna sarbatorile)

Imi place sa ma distrez, sa ma simt bine, sa rad, sa dansez, insa cand vad 2-3 persoane care isi arunca priviri in ciuda, care si-ar dori sa nu fie alaturi de noi cei care ne simtim bine, nu pot sta nesimtit, nu pot trece peste....si ma afecteaza direct sau indirect.

Chiar... in seara asta vine moshu... ala mai tanar :P
Nu cred ca primesc nimic...e criza doar :P insa speranta moare ultima :)

Uneori un mic gest, un zambet, a little wink, face mai mult decat orice cadou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu