sâmbătă, 12 decembrie 2009

It snows...

Afara ninge :X:X:X
Asteptam de mult acest moment:X:X

Poate ca aseara am fost un pic cam dur, insa ai aprins fitilul unei bombe ce statea sa explodeze.
Am incarcat sa facem bine aseara, a iesit prost, parerea mea. Asta este se mai intampla.
Nush ce am realizat fiecare cu comportamentul nostru.

Aseara am stat si am pus totul in balanta. Nu am ajuns la nici o concluzie, poate nu este momentul.

Ma gandeam si la ce as vrea de la viata, la calea pe care o voi urma.
Am dat odata o sansa si am fost respins, am incercat si a 2-a oara insa nu s-a mai putut. Am fost condamnat la esec fara sa am nici cea mai mica idee. Un vis spulberat. Un vis ce il aveam inca de mic. Mi-aduc aminte si acum momentele cand aspiram spre acel ceva mai sus.
Nu e vina nimanui, nici chiar a mea, nu avea nimeni sa stie, cu totii am aflat in ultimul moment; a fost fatal.

Uneori stau si ma gandesc, desi accept glumele si misto-urile, pe mine chiar ma doare, nu sunt vinovat cu nimic, insa sunt condamnat anyways... oricum n-am sa reprosez niciodata:P tin la glume, si eu fac unele proaste, chiar foarte proaste si mi se accepta.

Gandindu-ma la sansele mele foarte limitate in acea directie, am ales sa urmez alta ruta.
In ultimul timp m-am gandit foarte serios la urmarea unor studii de medicina.
Inca nu m-am hotarat ce ramaura sa urmez.

Toata lumea contesta meseria de asistent medical(in cazul meu de urgenta) si toti recomanda alegerea unei cariere de doctor. Oare este mai bine? M-am interesat si da, intradevar se plateste mai bine, insa este o vorba "decat sa faci ceea ce nu iti place, mai bine te lasi".

Imi place sa ajut oamenii, imi place adrenalina, nu sunt sadic dar am observat ca ma tin tare in situatii extreme, situatii in care in mod normal as putea gresi; am observat ca am taria de a alege solutia perfecta pentru a rezolva o dilema in conditii de strez majore (un accident rutier).
Nu neg faptul ca imi place si profesia de doctor, insa imi place cate putin din fiecare ramura(diagnosticare, chirurgie, cardiologie,etc.)
Sunt multe semne de intrebare si am ceva timp la dispozitie sa le pun pe toate pe foaie si sa caut raspunsuri la ele. La anul vreau sa incep "un nou inceput"!




...................VS




Hmm...sunt home alone....ma intreb la ce parte o fi ajuns filmu?:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu