joi, 31 decembrie 2009

New years eve...footbal

Dap...ieri a fost o zi vioaie.

Am reparat un pc pe seara apoi am iesit cu "garda veche" (sorin, eugen, dila, vlad) la un suc.

Dupa mult ras si panarama am plecat sa ma tund.

Bineinteles fiind miercuri, am plecat la fotbal.



Acolo show. A fost super tare. Am dat goluri, dribling-uri misto, bineinteles si nervi si draci si injuraturi, ca asa e in fotbal:P Am ras un pic de fratii printreusi(dila si bangeru') care au facut faza serii =))



Dupa fotbal bineinteles ca nu puteam sa incheiem ziua, asa ca am plecat cu totii la o bere, eu la un suc:P. Acolo am depanat vechile si mereu haioasele noastre amintiri din liceu. A fost frumos in liceu, as mai trece odata prin liceu cu vechii mei colegi...

S-a spart gasca tarziu...dar a fost frumos...



Sa vedem ce iese de reveliune... :-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu